بزرگ ترین بروز رسانی محتوای بازی League of legends، با معرفی ست سوم مجموعه پوسته های قهرمانی جهان تیم SKT و همچنین ارایه بورز رسانی تعادلی بازی و حذف باگ ها و  باف شدن Gnar و Trundle و Kindred در حالی که آیتم Abyssal Mask تغییراتی در نحوه کارایی اش بوجود آمده است.

در حالی که شما این مقاله را مطالعه می کنید، شرکت Riot در حال کار بر روی پتچ بعدی خود یعنی 7.14 می باشد.

“تاریخ عرضه بروز رسانی 7.13 در روز 28 ژوئن می باشد.”

 

تغییرات تعادلی بازی لول در بروز رسانی 7.13

چیزی که لازم دارید بدانید این است که موضوعاتی که در سرور PBE مانند تنظیم تعادل بازی پیش می آید، عملا ممکن است که عملی نشوند. این چیزی است که عملا تمامی مهندسان LOL در حال فکر کردن به آن هستند. ما آمار آنچه که تغییر می کند و راه و مسیری که هر Champion یا Rune و یا Mastery طی می کند را پیش رو داریم و از آن مطلع هستیم.

تغییرات بروزرسانی 7.13:

Galio – تغییرات:

  • مقدار Armor از پیش تعریف شده از 27 به 24 کاهش یافت.
  • Winds of Ward (Q)
    • مقدار damage گردباد از 45/60/75/90/105 به 30/40/50/60/70 کاهش یافت.
    • میزان تاثیر Ability Power بر روی گردباد، از 45% به 60% افزایش یافت.

 

  • Hero’s Entrance (R)
    • بازه زمانی بارگزاری این قدرت از 1 ثانیه به 1.25 ثانیه افزایش یافت، اما زمان جا به جایی کاراکتر تغییری نکرده است.

 

Gnar – باف:

  • Boomrang Throw (Mini Q)
    • مقدار Damage از 5/35/65/95/125 به 5/45/85/125/165 افزایش یافت.
  • Crunch (Mega E)
    • شعاع از 475 به 600 افزایش یافت.

 

Kennen – تغییرات:

  • Electrical Surge (W)
    • تعداد Stack های Passive از این بع بعد بعد از شروع حمله شروع افزایش می کنند. به جای اینکه به ازای هر Basic Attack افزایش یابند.
    • مقدار Damage قدرت Passive : 15/20/25/30/35 (مقدار Damage پایه ای و پیش فرض خود کاراکتر) + 60 درصد از مقدار کل Attack Damage + 30 درصد از کل Ability Power
  • Lightning Rush (E)
    • مقدار تاثیر گیری Spell از Ability Power یا همان (AP Ratio) از 60% به 80% افزایش یافت.

 

Kha’Zix – تغییرات:

  • Taste Their Fear (Q)
    • مقدار Damage اولیه از 70/95/120/145/170 به 60/85/110/135/160 کاهش یافت.
    • افزایش نرخ تاثیرپذیری Attack Damage از 120% به 110% کاهش یافت.
    • مقدار اعمال Damage اضافه (Bonus) به اقداف ایزوله شده از 50% به 65% افزایش یافته است.
  • Void Assault (R)
    • بازه زمانی نامرئی شدن از 1.25 ثانیه به 1.5 ثانیه افزایش یافت.
    • بازه زمانی Evolved Adaptive Camouflage stealth از 2.5 ثانیه به 3 ثانیه افزایش پیدا کرد و زمان فعال سازی دوباره آن از 1.25 ثانیه به 1.5 ثانیه افزایش یافت.

 

Kindred – باف:

  • Mark Of kindred (Passive)
    • محدوده برد Bonus از این بعد به ازای هر 3 Hunt موفق به جای هر 4 Hunt اعمال می شود.
  • Wolf’s Frenzy (W)
    • مقدار Damage بر اساس حداکثر مقدار HP، به ازای هر Mark 1 درصد به جای نیم درصد افزایش می یابد.
  • Mounting Dread (E)
    • مقدار Damage اولیه از 40/60/80/100/120 به 60/80/100/120/140 افزایش یافت.

 

Maokai – باف:

  • مقدار HP اولیه از 540 به 565 افزایش یافت.
  • Nature’s Grasp (R)
    • Cooldown این قدرت از 120/110/100 به 120/100/80 کاهش یافت.
    • شعاع این قدرت از 2500 به 3000 افزایش یافت.

 

Poppy – باف:

  • Hammer Shock (Q)
    • مقدار Damage بر اساس حداکثر HP حریف از 7% به 8% افزایش یافت.

 

Rek’Sai – باف:

  • Void Rush (R)
    • مقدار نرخ Attack Damage از 160% به 185% افزایش یافت.
  • تعدادی از پارامتر های زمان بندی انیمیشن قدرت های Rek’Sai تغییر کرده اند تا این قدرت ها بهتر و راحت تر عمل کنند.

 

Shaco – تغییرات:

  • Two-Shiv Posion (E)
    • مقدار Damage اولیه از 5/35/65/95/125 به 50/75/100/125/150 افزایش یافت.
    • نرخ رشد Attack Damage از 75% کل AD به 60/75/90/105/120 درصد کل AD افزایش یافت.
    • اضافه شد: حداکثر 50% از مقدار HP از دست رفته کاراکتر حریف را Damage می کند.
    • حذف شده: از 3 الی 8% مقدار HP از دست رفته کاراکتر دشمن بر اساس Level به کاراکتر Damage وارد می کند.

 

Trundle – باف:

  • Chomp (Q)
    • هم اکنون روی Turret ها هم کار می کند.
    • ضربات قبل از Chomp به صورت متعدد و با Attack Speed قدرتمند تر می شوند.
  • Frozen Domain (W)
    • مقدار دریافت Heal و Regeneration ها از 20% به 25% افزایش یافت.

 

Xayah – باف:

  • Doublr Daggers (Q)
    • زمان پرتاب خنجر ها از این به بعد با مقدار Attack Speed رشد می کند.

 

Singed – تغییر:

  • برای دومین بار، Singed در سرور PBE یک بازسازی کوچک در قدرت هایش داشت که در مدت زمان کوتاهی به حالت قبل خود بازگشت. یکی از توسعه دهندگان معروف شرکت Riot به نام مستعار ManWolfAxeBoss اظهار نارضایتی از تکرار بازسازی این کاراکتر کرد( در حالی که کاملا با بروزرسانی قبل متفاوت است). و همچنان برای بروزرسانی های دیگر این کاراکتر در حال کار بر روی آن هستند، منتظر تغییراتی در بروز رسانی های آینده باشید. در بروز رسانی 7.13 هیچ تغییراتی شامل Singed نمی شود.

 

بروز رسانی های صدا در پتچ 7.13:

Alistar و Cho’Gath دارای جلوه های صوتی و گفتار های یکسان در تمام پوسته های متفاوتشان هستند، احتمال ارایه جلوه های صوتی جدید برای این کاراکتر ها وجود دارد.

 

تغییرات آیتم در بروزرسانی 7.13:

Abyssal Mask – تغییرات:

  • شاخه جدید ساختار آیتم:
    • در حال حاضر: Catalyst + Negatron Cloak با هزینه 1080 گلد
    • قیمت کلی آیتم 100 گلد افزایش یافته است.
  • Magic resist از 65 به 55 کاهش یافت.
  • مقدار HP از 300 به 350 افزایش یافت.
  • حذف شده: قابلیت بازگشت 100% از مقدار HP اولیه (100% Base Health Regen )
  • اضافه شده:
    • 300 عدد MANA
    • Passive منفعل: به نام Eternity: 15% مقدار Damage دریافت شده از Champion های دشمن را تبدیل به Mana می کند. استفاده از Mana، 20% از مقدار مصرف شده از Mana را به عنوان HP به کاراکتر باز می گرداند. (حدتکثر 25 HP به ازای اسفاده از هر Spell).

 

Adaptive Helm – باف:

مقدار HP از 300 به 350 افزایش پیدا کرد.

 

Ancient Coin Line – باف:

  • مقدار Mana بازگشتی از 8% به 15% افزایش یافت.
  • مقدار گلد دریافتی افزایش یافت.

مقدار Ancient coin از 20 به 25 افزایش پیدا کرد.

Eye of Oasis / Nomad’s Medallion / Talisman of ascension از 30 به 40 گلد افزایش یافت.

 

Bami’s Cinder – تغییرات:

  • قیمت کلی از 1100 گلد به 900 گلد کاهش یافت.
    • هزینه ترکیب آیتم از 700 به 500 گلد رسید.
  • مقدار HP کل از 280 به 200 کاهش یافت.
  • مقدار Damage اعمال شده بر روی Minion ها بوسیله Immolate از 50% به 100% افزایش یافت.

 

Enchantment: Runic Echos – ضعیف شده:

  • مقدار حجم بازگشتی Mana از 18% به 15% کاهش یافت.

Enchantment: Cinderhulk – تغییرات:

  • قیمت کلی از 2625 به 2425 کاهش یافت.
  • مقدار HP از 400 به 325 کاهش یافت.
  • مقدار HP بونوس از 15% به 20% افزایش یافت.

 

آیتم های مخصوص Jungle – باف:

  • مقدار بازگشت Mana از 180% به 225% افزایش یافت.
  • با های انجام شده Mana بر روی آیتم های Skirmisher’s Sabre, Stalker’s Blade and Tracker’s Knife می باشد.

 

Sunfire Cape – تغییرات:

  • مسیر ساخت آیتم تغییر کزده است.
    • در حال حاضر: Chain vest + Bami’s Cinder + Ruby Crystal به اضافه 800 گلد
    • قبل از اعمال بروزرسانی: Chain vest + Bami’s Cinder به اضافه 1000 گلد.

 

تغییرات Jungle در بروز رسانی 7.13

Rift Herald – باف:

  • مقدار گلد دریافتی از 25 به 100 افزایش یافت.

 

پوسته های جدید بازی League of Legends در بروز رسانی 7.13:

اینبار چیزی بیشتر از یک بازسازی بصری است و در بعضی از Champion ها به صورت کامل بخش هایی از پوسته کاملا تغییر کرده اند که شامل: صدای جدید، انیمیشن جدید و اشکال جدید و موارد دیگر است. این پوسته ها برای Champion های Ekko، Zac، Jhin، Syndra، Nami، Olaf ارایه شده اند. که پست مربوط به این پوسته ها برای شما فراهم شده است.

این پوسته ها در آینده جلوه های بصری دیگر را دریافت خواهند کرد تا لایق مبلغی که برایشان در نظر گرفته شده است باشند.

صفحه ورود به بازی League of Legends در این بروزرسانی:

هر بروزرسانی که LOL ارایه می دهد، یک صفحه ورود منحصر به فرد خود را دارد. آنها همیشه قایل تحسین بوده اند و جلوه های به کار رفته در صفحه ورود این دوره هم شامل همین موضوع می شود. طرح های به کار رفته در این صفحه ورود نشات گرفته از سیستم Honor جدید در بازی می باشد که در بروز رسانی 7.13 در تمام سرور های عمومی بازی قابل استفاده خواهد بود.

Honor login screen vid

 

دیدگاهتان را بنویسید